• 601 49 24 55

Szanowny Klienciedlonie wspolpraca

Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy z Kancelarią skontaktuj się telefonicznie lub mailowo celem ustalenia terminu spotkania i warunków współpracy. Prosimy o wcześniejszy, wyżej wymieniony kontakt ze względu na wyjazdowy (elastyczny względem Klienta) charakter prac.

Na spotkanie zapraszamy do Kancelarii (Kraków-Ruczaj) jak również możemy przyjechać do siedziby Klienta. Po podpisaniu umowy i stosownych pełnomocnictw wszelką dokumentację do urzędów składamy za Klienta i od tej pory Klient nie martwi się zbędną "biurokracją".

Odbiór dokumentacji

Dokumentację odbieramy co miesiąc lub częściej (jeśli są to duże ilości) w siedzibie Kancelarii lub możemy odebrać ją bezpośrednio z siedziby Klienta lub innego ustalonego miejsca. Zapewniamy informowanie klienta o obowiązkowych płatnościach (ZUS,US) mailowo przynajmniej na dwa dni robocze przed terminem płatności zobowiązania (jeśli dokumentacja Klienta jest dostarczana terminowo).

Obowiązki Klienta

W zasadzie obowiązki Klienta ograniczają się tylko do przekazania Kancelarii prawidłowo sporządzonej i skompletowanej dokumentacji w ustalonych umową terminach. Każdy klient traktowany jest indywidualnie, zapewniamy elastyczność a także otwartość na wszelkie sugestie naszych Klientów w zakresie współpracy. Możliwa jest współpraca i raportowanie w języku angielskim (ale i dokumentacja w języku nowogreckim nie jest dla nas straszna). Powierzenie nam obowiązków księgowych pozwala klientom przeznaczyć zaoszczędzony czas i pieniądze na rozwój własnej firmy.

 

 

 

krd logo01   

Kancelaria Doradztwa Podatkowego
i Rachunkowości 
MKR
Monika Kruszewska-Rybka 

NIP 679-134-69-90 Regon 122732421

Ul. Drukarska 5A/22
30-348 Kraków
Email: biuro(at)kancelaria-mkr.pl

tel. (+48) 601 49 24 55