• 601 49 24 55

Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Rachunkowości MKR

Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Rachunkowości MKR jest ukierunkowana na indywidualne i elastyczne podejście do Klienta uwzględniające specyfikę prowadzonej przez Klienta działalności. Staramy się aby nasze doświadczenie oraz stale podwyższane kwalifikacje znalazły odzwierciedlenie w zadowoleniu klientów. Wiedza zdobyta na kierunkach rachunkowość i rewizja finansowa oraz doradztwo podatkowe w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem pozwala nam zaoferować Państwu usługi na najwyższym poziomie.

Nasza filozofia

Podstawą działania dla dobra klienta jest rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Rachunkowość i podatki mogą być pasją – i ta pasja jest motorem naszego działania.

Kwalifikacje

Kancelaria prowadzona jest przez Doradcę Podatkowego Monikę Kruszewską-Rybka działającą na podstawie świadectwa kwalifikacyjnego Ministra Finansów nr 24810/01 uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych jak również na podstawie wpisu na listę doradców podatkowych nr 12513. Bezpieczeństwo  Klienta jest wspierane ubezpieczeniem OC dotyczącym prowadzenia ksiąg rachunkowych, doradztwa podatkowego oraz dodatkowym w zakresie prowadzenia rozliczeń pracowniczych. Do tej pory nie zaistniała konieczność skorzystania z pomocy ubezpieczyciela.

Profesjonalizm

Zaufaj doświadczeniu i profesjonalizmowi gwarantującemu prawidłowość i terminowość prowadzonych rozliczeń. Zaoszczędź swój cenny czas i koszty powierzając nam obowiązki podatkowe, księgowe i kadrowe.

"Kto pracuje cały dzień, ten nie ma czasu na zarabianie pieniędzy" – John Rockefeller

Nasi klienci działają m.in.w takich branżach jak:

• usługi prawne (kancelarie adwokackie i radców prawnych)
  • nieruchomości, usługi remontowo-budowlane
  • usługi i handel (szeroki zakres)
  • fundacje

Wszelkie usługi prowadzone są komputerowo zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz przepisów ustaw podatkowych z pomocą oprogramowania Comarch Optima.

O doradcy podatkowym

Doradca podatkowy to szczególny zawód o charakterze interdyscyplinarnym łączącym w sobie cechy zarówno prawnika jak i księgowego-finansisty. Zawód ten powołany został do życia ustawą o doradztwie podatkowym z 5 lipca 1996 roku.

Warunkiem wykonywania zawodu doradcy podatkowego jest uzyskanie wpisu na listę doradców podatkowych, poprzedzone zdobyciem wysokich kwalifikacji w postaci wyższego wykształcenia oraz bogatego doświadczenia zawodowego z zakresu takich dziedzin jak prawo podatkowe, finansowe, gospodarcze, prawo pracy i ubezpieczeń społecznych ale także rachunkowości opartej na ustawodawstwie zarówno krajowym jak i regulacjach międzynarodowych.

Doradca podatkowy jako członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych zobowiązany jest do ustawicznego podnoszenia swoich kwalifikacji uczestnicząc w szkoleniach i seminariach. Wymóg ten pozwala zapewnić klientom kancelarii doradztwa podatkowego wysoki poziom świadczonych usług.

Podkreślić również należy, że doradca podatkowy jako przedstawiciel  zawodu zaufania publicznego winien być osobą o nieskazitelnym charakterze gwarantującym rzetelne i prawidłowe wykonywanie zawodu. Warunkiem uzyskania wpisu na listę doradców podatkowych jest również złożenie przysięgi.

Brzmienie Roty ślubowania

„Przyrzekam, że jako doradca podatkowy będę wykonywać ten zawód kierując się dobrem swoich klientów, z całą sumiennością i rzetelnością, zgodnie z prawem, wiedzą i zasadami etyki zawodowej. Poznane w związku z wykonywaniem zawodu fakty i informacje zachowam w tajemnicy wobec osób trzecich.”

Korzystając z usług doradcy podatkowego Klient ma gwarancję nie tylko rzetelnie wykonanej usługi ale także zachowania najwyższych standardów poufności. Obowiązek zachowania tajemnicy obowiązuje również po wygaśnięciu umowy z Klientem i zakończeniu współpracy.

krd logo01

Kancelaria Doradztwa Podatkowego